Slim bereikbaar in de zorg?

Als je werkzaam bent in de zorg dan ben je het liefst onafgebroken bereikbaar voor collega’s, patiënten en cliënten. Dat begrijpen wij helemaal! Met de Dubline app kun je gemakkelijk een extra zakelijk nummer aan je telefoon toevoegen zodat je nooit een belangrijke oproep hoeft te missen.

Vergeet de doorgeef telefoon

Dubline kan zowel voor verzorgers als patiënten een zucht van verlichting betekenen. De Dubline app stelt je in staat om één ‘vast’ nummer op maximaal 5 smartphones te installeren. Zo wordt het werk van kleine zorgteams, zeker in de thuiszorg, een stuk efficiënter. Thuiszorg verplegers hoeven nu immers niet een speciale smartphone te hebben die ze de hele tijd aan elkaar overdragen. Ze kunnen, via de app, allemaal makkelijk bereikbaar zijn op hun eigen mobiele toestel.

bereikbaar in de zorg

Dubline voor de zorg heeft de volgende voordelen:

  • Een lokaal vertrouwd nummer

  • Geen nieuwe of extra mobieltjes nodig

  • Een vast nummer op 5 smartphones

  • Het telefoonnummer is per stuk af te nemen

  • Een keuze menu kan ingesteld worden

dubline app zorg

Hoe werkt Dubline voor de zorg?

Gesprekken met de Dubline app lopen via een datanetwerk (4G, 5G of wifi). Je VOIP gesprek van je 2e lijn wordt vanuit de app via een telefooncentrale geleid naar het nummer dat je wilt bereiken. De ontvanger ziet je ‘vaste nummer’ op het beeldscherm verschijnen. Word je gebeld? Dan werkt het proces precies andersom.

Bellen zoals je gewend bent

De Dubline app werkt hetzelfde als bellen met je 06-nummer. Of je nu een iPhone- of Android-toestel hebt. Dubline maakt gebruik van je aanwezige contactenlijst, recente oproepen en favorieten, zoals je gewend bent. De app hoeft niet ‘aan’ te staan, want de app activeert zichzelf zodra je wordt gebeld en dit kost je dus ook nauwelijks batterij. Omdat Dubline werkt met een andere ringtone, weet je direct op welk nummer je wordt gebeld.

Efficiëntere zorg met Dubline

Dubline zorgt er bovendien ook voor dat zorgteams makkelijker het zorgproces met elkaar kunnen coördineren. Zorgverleners die na een lange dag even rust nodig hebben, kunnen de app op ‘niet storen’ zetten of uitloggen. Dat zorgt ervoor dat binnenkomende oproepen automatisch naar een ander verbonden toestel gaan en/of naar de voicemail. De voicemail komt ook in je mailbox terecht, waardoor het op ieder moment door ieder lid van het met Dubline verbonden zorgteam afgeluisterd kan worden.

Dubline zorgt voor vertrouwen bij patiënten

Voor patiënten, zeker senioren, biedt Dubline nog een belangrijk voordeel. Wanneer je met de app een vaste telefoonlijn op je mobiel installeert, zien patiënten die met jou bellen ook een vast telefoonnummer op hun schermpje verschijnen. Dat brengt rust.

Gespreksopname voor trainingsdoeleinden

Is het noodzakelijk dat er standaard gespreksopname nodig is voor trainings of evaluatie doeleinden? We kunnen dit standaard en zonder meerkosten aan zetten. Na elk gesprek ontvang je dan een email met geluidsfile. Uiteraard kan er ook een welkomstbericht op je nummer.

"Makkelijker kan niet!"
Patrick Riemers
Lees al onze reviews hier
Wil jij ook het gemak van 2 nummers op 1 telefoon voor de zorg ervaren?
Aanmelden
Aanmelden WhatsApp icoon