Wereldwijd bereikbaar
Gesprekken via 4G, 5G en Wifi
Bellen vanaf € 4,95 per maand
Dezelfde belfuncties als op je iPhone of Android toestel
8.000+ tevreden klanten
Bellen/appen met een 2e nummer
Uitleg over je eerste factuur
Je eerste factuur is vaak iets hoger dan verwacht. Dat komt onder andere doordat deze een 2 tal periodes beslaat. Wij leggen je graag uit hoe je eerste factuur is opgebouwd.
Dit heeft enkele redenen:
- Als je een abonnement afsluit dan kom je in de zogeheten factuurcyclus terecht.
- Op de dag dat je een account aan maakt en het abonnement afsluit gaat de factuurcyclus in, bijvoorbeeld halverwege de maand. Dan worden de abonnementskosten van de resterende dagen van de maand in rekening gebracht.
- Je betaalt je abonnement een maand vooruit. Deze kosten zie je ook op je eerste factuur en vandaar dat je twee periodes ziet op de eerste factuur.
Wat zijn bundel kosten?
Heb je eventueel een tweede gebruiker of extra nummer in je account geactiveerd dan zie je dat terug als bundelkosten op de eerste factuur. Wanneer je in je account een extra gebruiker (e-mailadres) of tweede nummer activeert zie je dit terug als bundel op de factuur. Ook hier geldt dat de huidige maand/periode in rekening wordt gebracht en de aankomende maand. Er worden dus per bundel twee periodes in rekening gebracht op de eerste factuur.
Download hier een voorbeeld factuur.
Meer weten over de gesprekstarieven? Bekijk dan onze tarievenpagina.
Meer weten over Dubline?