Opzeggen
Wat jammer dat je weggaat! We zijn benieuwd waarom Dubline niet aan je verwachtingen voldoet. Zijn er dingen waar we je misschien mee kunnen helpen? Neem contact met ons op, we denken graag met je mee.
Opzeggen in My Dubline
Als je toch echt wilt opzeggen dan kan dit eenvoudig via de My Dubline app. Ga naar instellingen in My Dubline. Selecteer je abonnement en klik onderaan op ‘opzeggen’. Daarna ontvang je een email ter bevestiging dat je abonnement aan het einde van de maand eindigt. Aan het begin van de nieuwe maand ontvang je de eindfactuur met de gemaakte belminuten. Geen belminuten gebruikt? Dan ontvang je een factuur met € 0,- erop.
Bekijk ook deze video om te zien hoe je je abonnement opzegt.
Telefoonnummer bewaren
Het telefoonnummer wat je bij Dubline hebt gebruikt, blijft tot twee maanden na opzeggen bewaard. Mocht je je dus in die tijd bedenken, dan kunnen we je oude nummer zo weer activeren.
Overstappen naar een andere aanbieder
Wil je met jouw huidige nummer overstappen naar een andere aanbieder? Dat kan. Je hoeft hiervoor niet je abonnement op te zeggen via My Dubline. Zodra je bij jouw nieuwe aanbieder een abonnement afsluit en aangeeft dat je je eigen nummer wilt meenemen, zal deze een aanvraag doen bij Dubline om het nummer over te nemen. Deze aanvraag zien wij als een opzegging en als er geen openstaande facturen zijn, zal Dubline binnen enkele dagen hiervoor akkoord geven. Aan het begin van de eerstvolgende maand zal er dan nog een slotfactuur volgen van de gemaakte belminuten in de maand van de opzegging.
Kom je er niet uit of hebt je hulp nodig? Neem dan contact met ons op.
NEEM CONTACT OP