Referenties

Nadat onze klanten de Dubline app in gebruik hebben genomen, hebben wij gevraagd een referentie achter te laten. Hieronder vind je een overzicht van de gebruikerservaringen.

Een openbaring!

Mijn restaurant is gelegen op een prachtige plek aan het water in het Zeeuwse buitengebied.Bellen kon voorheen niet anders dan via een ADSL verbinding die slechts 2Mbit per seconde gaf.

De bereikbaarheid was belabberd; de telefoon kon elk moment wegvallen en erger nog… Mijn restaurant is meerdere malen onbereikbaar geweest als er eens een blikseminslag in de wijkcentrale was of tijdens een storing bij de provider. Soms wel langer dan 2 dagen.

Aangezien 80% van mijn restaurantbezoek gereserveerde gasten betreft, was dit nogal frustrerend. Het was daarom voor mij een openbaring toen ik hoorde ik over de mogelijkheden van bellen over 4G die Dubline faciliteert.Ik ben daarom om gegaan van analoog naar digitaal. Nu werkt mijn telefonie perfect. Het is niet alleen betrouwbaar, met Dubline heb ik ook de flexibiliteit die bij me past. Soms staat het vaste zakelijk telefoonnummer doorgeschakeld naar mijn mobiel en soms ook niet.

Ik ben blij met de service van Dubline.
Er is veel meer mogelijk dan je denkt. Je moet er alleen wel van weten.

Restaurant Katseveer te Wilhelminadorp
[Michelinster sinds 2005]

www.katseveer.nl

Rutger van der Weel, chefkok en eigenaar Restaurant Katseveer
Afbeelding van Rutger van der Weel - chefkok en eigenaar van restaurant Katseveer
Logo van HKRT
Binnen vijf minuten had Dubline drie vaste nummers voor ons geregeld!

Onlangs openden wij een tweede uitzendbureau in Terneuzen. En omdat wij veel personeel werven in België, kon ik ook een Belgisch nummer aan mijn mobiel toevoegen. Belgische uitzendkrachten bellen namelijk niet makkelijk naar een Nederlands nummer. Nu ben ik dus voor beide filialen, plus de Belgische markt, bereikbaar op mijn mobiel. Ik krijg vaak meerdere telefoontjes tegelijk. Alle telefoontjes gaan naar mijn Dubline-voicemail, die de berichten netjes aflevert in mijn mailbox. Zo mis ik dus geen gesprek. Echt geweldig! Het was allemaal met één telefoontje geregeld. En elke maand moet ik lachen om de facturen: tien euro, zeventien euro…

Ik heb al heel veel mensen doorgestuurd naar Dubline. De opstartproblemen waar ik tegenaan liep waren binnen twee minuten opgelost; de service die Dubline biedt is persoonlijk en supersnel. Ik zie maar één minpuntje: ik kan met mijn Dubline-nummer nog niet naar het buitenland bellen. Maar daar komt binnenkort verandering in, verzekerde Dubline mij. Echt geweldig!

hkrtbv.nl

Harry van Woerden, uitzendbureau HKRT in Roosendaal
Met Dubline bespaar ik nu aanzienlijk op de kosten.

Ik zit meer bij de klant dan op mijn kantoor en had mijn zakelijke vaste lijn continu doorgeschakeld naar mijn mobiele telefoon. Ik heb mijn telefoonabonnement op kantoor kunnen opzeggen en ik heb  geen kosten meer van het doorschakelen naar m’n mobiel. Daarnaast kan ik nu altijd met m’n mobiel de klant terugbellen met mijn ‘vaste’ Dubline nummer. Alsof ik continu op kantoor ben…

www.peoplewise.nl

Jeanine Vermeulen, managing partner Peoplewise
Referentie Peoplewise
Logo van MAXSON zonnestudio
Altijd bereikbaar met Dubline

Onlangs opende ik een zonnestudio in Terneuzen. Om altijd bereikbaar te zijn heb ik ons vaste Dubline-nummer bij twee van mijn medewerkers op hun mobiel geïnstalleerd.

Zo zijn we dus altijd bereikbaar, ook al is er even niemand fysiek bij de receptie aanwezig.

www.maxson.nl

Janine van Meerendonk, zonnestudio Maxson in Terneuzen
Een vast, zakelijk nummer is gewoon beter voor mijn imago

Toen ik afgelopen zomer voor mezelf begon, was het voor mij heel duidelijk: ik wil zakelijk en privé telefoonverkeer gescheiden houden. Mijn 06-nummer is echt voor mijn vrienden en familie.

Bij mijn vorige werkgever zochten we een oplossing voor het onpraktische doorschakelen. We kwamen toen bij Dubline terecht en dat beviel zo goed, dat ik er weer aan moest denken toen ik voor mezelf begon.

Een vast zakelijk nummer geeft mij een beter imago naar buiten toe. En, ik ben nu met één telefoon altijd bereikbaar. Want mijn vaste lijn zit in mijn smartphone!

involve-ethics.nl

Marlie van der Heijden, bedrijfsethicus - Involve Ethics
Portretafbeelding van Marlie van der Heijden - Involve Ethics
Referentie Apics Flexjobs
Overal en altijd bereikbaar zijn met een vaste lijn.

Dat is iets waar ik al jaren naar op zoek was. Doorschakeldiensten en andere vast-op-mobiel oplossingen boden nooit de ideale oplossing die ik zocht. Dubline is de eerste oplossing die daadwerkelijk een volwaardige vaste lijn biedt naast je mobiele telefoonlijn. Ik kan zelfs mezelf bellen op hetzelfde toestel, haha!

www.apics.nl

Gerrit Loopstra, managing partner Apics Flexjobs
Met een extra Spaans nummer op mijn mobiel ben ik goed bereikbaar, waar ik ook ben!

Ik importeer antieke olijfbomen, direct uit Andalusië naar Nederland, voor decoratieve toepassingen in de tuin. Dubline verzorgde een vast, Spaans nummer voor mij op mijn Nederlandse mobiel.

Zo heb ik in Spanje geen gedoe met kostbare prepaid-kaartjes, die op een gegeven moment leeg zijn en bel ik in Spanje gratis via de app. Zo heb ik voor mijn Spaanse leveranciers een goedkoop te bellen Spaans nummer en ademt mijn site echt Spanje uit.

Ik vind het een superoplossing die Dubline biedt!

www.antieke-olijfbomen.eu

Hermano, importeur antieke olijfbomen
Logo van DOS HERMANAS
Aanmelden WhatsApp icoon